środa, 14 listopada 2012

Inspiracje :)

Hejka :)
Po kilkudniowej przerwie znowu piszę notkę .
Przepraszam ,że trochę musiałyście czekać , ale miałam dużo nauki : D Już za dwa dni premiera "Przed świtem" <3 - Nie mogę się doczekać : D . Justyna bardzo się stara ciężko pracować na naszym blogu ponieważ wysyła mi niektóre zdjęcia oraz sama już napisała jeden post :) Mam nadzieję ,że to docenicie :> Justyna założyła także bloga poświęconemu fotografii -> zapraszamy ->KLIK<-
Dzisiaj przygotowałam dla Was różnego typu inspirację , mam nadzieję ,że wszyscy znajdą coś dla siebie :D

Buty *.*


 Fanta : D

 Naszyjnik  :D

Lody OREO                                                                                                                   
 Kosmetyki : >
 Koszula ćwieki  :D
Bransoletka "Me gusta"                                                                                                              
Wakacje - widoki 

 Okulary : D
Szorty .                           

 Paski do spodni .
 Zwierzątka : Edzio
 Getry *.*
 Wisiorek :D
Torebka  :D
Wszystkie zdjęcia zrobiłam ja oraz Justyna :D Więc proszę nie kopiować !

Które zdjęcie najładniejsze ? :D

10 komentarzy:

  1. przepraszam że od razu nie odpisałam na mejla ale mam tak zawalona skrzynkę powiadomieniami że nie mogę się połapać. Tak, wszystko wysłałam już dawno. Nadal nie doszło?

    OdpowiedzUsuń
  2. Edzio jest cudowny!!! Skradł moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie sie ta torebka podoba :P

    Pozdrawiam

    Agga

    OdpowiedzUsuń
  4. Lody OREO to bym sobie zjadła! :)

    OdpowiedzUsuń